Utazás babával - Park Inn Zalakaros

Mindig is úgy képzeltem el magunkat, hogy babával is jövünk-megyünk, utazunk, gyűjtjük a közös kis életünk apró, de annál maradandóbb élményeit.

Persze nem mondom, hogy pont annyira egyszerű minden, mintha csak kettecskén lennénk, de igyekszünk lazán és magabiztosan állni a dolgokhoz. Olívia baba első útja 2,5 hónapos korában volt, ami igencsak jól sikerült. A bepakolás és elindulás icipicivel több (na jó, sokkal több) időt vett igénybe, mert igyekeztem minden lehetőségre felkészülni/bepakolni, így még a hősugárzó is utazott velünk, na meg annyi pelenka a 3 napra, amennyit 2 hét alatt használunk el... de gondoltam az ördög nem alszik, a kocsi pedig elbírja, így esett meg, hogy alig fértünk el a kis pirosban... :D

Nemrégiben újra felkerekedtünk, immáron rutinosabban, és nem akartam mindent (is) bepakolni az útra. A célállomás Zalakaros volt, azon belül pedig a Park Inn by Radisson Zalakaros Resort and Spa hotel, amiről azért szeretnék írni, mert tényleg jó szívvel ajánlom minden kisgyermekes családnak.

A szálloda:

Belépve rögtön feltűnt, hogy bár egy hatalmas komplexumról van szó, mégis mennyire barátságos a belső tér. Színes, kényelmes fotelek várják a megpihenni vágyókat, ráadásul van egy fal, ahová krétával rajzolhatnak a gyerekek. A személyzet rettentő kedves, segítőkész, tényleg azonnal álltak a rendelkezésünkre bármilyen kérdés esetén.

A szállodából közvetlenül, egy folyosón át lehet menni a zalakarosi Gyógyfürdőbe és Aquaparkba, amit mi ezúttal csak megkukkantottunk. 18 óra után érkeztünk a fürdőbe, és akkor már nem volt olyan rész nyitva, amit a babával is szívesen használtunk volna. Nagyobb gyerekeknek biztosan maradandó élmény, mert még sehol nem láttam ekkora élményfürdő részt.

Ha rossz idő lenne, vagy este még bandáznánk egy kicsit, akkor a bár résznél játékgépek és játékok is várják a családokat.

A szoba:

Mi a családi szobában szálltunk meg, ami nem csak azért családi szoba, mert tágas, és kényelmesen elfér benne kicsi és nagy, hanem mert babafelszerelések is megkönnyítik az ott tartózkodást. Így például nem kellett utazóágyról gondoskodni, hanem alapvetően bent volt egy kiságy a szobában, és a babakád is megkönnyítette az esti fürdetéseket. Ha valaki nem szopiztat, akkor annak még cumisüveg vagy bébiétel melegítő is a rendelkezésére áll.
Ami az egész szállodára, így a szobákra is jellemző, hogy színes, fiatalos és kényelmes. A minibár mellett kávéfőző és vízforraló is volt a szobában, így a reggeli első kávéért szinte meg se kellett mozdulnunk.
Ami nagyon tetszett, hogy a családi szoba 2 összenyitható szobából állt, így miután elaludt Olívia, nyugodtan beszélgethettünk, filmezhettünk tovább a másik szobában.

Az étkezés:

Bevallom őszintén, a szállodai étkezésekhez soha nem fűzök nagy reményeket. Tisztában vagyok azzal, hogy hatalmas mennyiségben kell elkészíteniük a reggelit, ebédet és vacsorát, így nem biztos, hogy tartható a jó minőség. Itt viszont most kifejezetten pozitívan csalódtam az étkezések során.

IR-esként és laktózérzékenyként nem mindegy, hogy milyen étkezésre mit fogyasztok, így nehezített pálya az utazások alkalmával az evés. Reggelire és vacsorára is a büféasztal kínálata közül választhattunk, és kimondottan a bőség zavarával küzdöttem.

A legfontosabb, hogy minden egyes ételnél feltüntették az allergéneket, nem kellett állandóan felszolgáló vagy konyhai dolgozó után szaladgálnom, hogy megtudjam, miben mi található. Ez hatalmas plusz pont és hálásan köszönöm minden ételallergiás nevében!

Elég nehéz lenne felsorolni a reggeli kínálatát, de biztos vagyok benne, hogy mindenki talál kedvére valót a kenyerek, péksütik, meleg ételek, saláták, gyümölcsök forgatagában. Még tejbegríz és bundáskenyér is csalogatta azokat, akik otthoni ízekre vágynak. :)

A vacsorák kínálata is szuper volt, húsos, vega és vegán opciókat is lehetett kóstolni. Amit pedig kiemelnék, hogy a gyerekek számára külön gyerekmagasságba elhelyezett ételpult van kirakva, így a kisebbek is önállóan szedhetnek maguknak.

Az a'la carte étkezés bizonyult kicsit nehezebbnek, itt valamiért már nem tünették fel az allergéneket az étlapon, de hosszas egyeztetés után készítettek nekem egy burgert, ami kielégítette az igényeimet. :)

Összeségében mi abszolút elégedettek voltunk a szállodával, tényleg gondtalanná tették ezt a pár napot így babával is, és nekem sem kellett az étkezéseken aggódnom. Zalakaros pedig nagyon kellemes volt a szezon előtt is, jól esett sétálni a rendezett parkokban és utcákon.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iklódi Dóri vagyok, a blogomon pedig olyan recepteket osztok meg veletek, amelyek az inzulinrezisztensek étrendjébe is beilleszthetők, egyszerűek és gyorsan elkészíthetőek. Olvashattok itt továbbá a gasztroélményeimről és az egészséges életmódhoz kötődő témákról.