Így készíts rendhagyó jegeskávét!
avagy pezsgő kávékoktél friss rozmaringgal

Amikor először ajánlották nekem a Tamp and Pullban az espresso tonicot, akkor kicsit kétkedve fogadtam, mert milyen dolog az, hogy az isteni espressot felöntjük valami szénsavas, édeskés dologgal. De még most is hálás vagyok, hogy rábeszélt Levi, a barista, mert szerelem volt első kortyra. :) 

A 40 fokban kevés jobb frissítőt tudnék elképzelni, mint ezt a kávékoktélt, amit ráadásul irtó egyszerű otthon is elkészíteni.  

dsc_1138.jpg

Ezzel a receptemmel indultam a Nespresso bloggerversenyén is, ahol az volt a feladat, hogy a Nespresso által kisorsolt kapszulából alkossunk egy jegeskávét, ami ránk jellemző. Én az Intenso On Ice kapszulát kaptam, ami egy pörkölt, gabonás és kakaós ízjegyekkel rendelkező kávé. A receptben nem ezt a pörköltséget és gabonás jelleget akartam tovább erősíteni, hanem elvinni egy kicsit frissebb, citrusosabb irányba. 

Ha te is kedvet kaptál a játékhoz, akkor nem kell mást tenned, mint fotózd le kedvenc Nespresso kávéőrleményedből készült jegeskávéd a kapszulával együtt, használd a #NespressoPillanat hashtaget, és oszd meg velünk Instagram-on, hogy te legyél a szerencsés nyertes, aki Nespresso jegeskávé ajándékcsomagot nyer! 

dsc_1147-iloveimg-resized-2.jpg

És most már mutatom is a receptet. :) 

Hozzávalók: 

2 db Nespresso Intenso on Ice kapszula (2x40 ml)

1,5 dl alkoholmentes tonik

4-5 jégkocka

tört jég

friss rozmaring

dsc_1145-iloveimg-resized.jpg

Egy pohárba teszünk 4-5 jégkockát, ráfőzzük a két espressot, hogy lehűljön. 

Egy másik pohárba szórjuk a törtjeget, beletesszük a rozmaringot, és rátöltjük a tonikot, majd a lehűtött kávét szépen lassan, egy kanál segítségével ráengedjük a tonikra. 

Figyeljétek a Nespresso FB oldalát, és szavazzatok a receptemre, hiszen értékes Nespresso nyereményekkel lehetettek gazdagabbak! 

A bejegyzés trackback címe:

https://wanderfoodwonder.blog.hu/api/trackback/id/tr5212618945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

bb_l1346_masolat.jpg

Iklódi Dóri vagyok, a blogomon pedig olyan recepteket osztok meg veletek, amelyek az inzulinrezisztensek étrendjébe is beilleszthetők, egyszerűek és gyorsan elkészíthetőek. Olvashattok itt továbbá a gasztroélményeimről és az egészséges életmódhoz kötődő témákról. 

Kövess Instagramon!

süti beállítások módosítása